Deadline Event
Jublende mennesker, frysninger og gledestårer. Det er det vi jakter på når vi lager et event.
 
Uansett hva vi jobber med er det alltid ett ord som kommer tilbake til oss - Engasjement.

Å skape engasjement er å gi begeistring for øyeblikket og minner som henger i lenge etter at det er over. Det er å snikinnføre samtaleemner for gamle kjente som møtes over en kopp kaffe. Det er jubelbrøl, latterkramper og allsang. Engasjement er folk som klemmer gamle venner og folk som treffer nye. Engasjement er følelser og frysninger.

Det er det som er målet når vi lager et event.
Fæsterålen
Fæsterålen er ett av flere musikkarrangementer som vi har stått bak på Sortland i Vesterålen. Festivalen gikk over to dager og hadde aktiviteter for barn og familier på formiddagen og et arrangement for de over 18 år på kveld. Deadline Event sto for planlegging og gjennomføring av festivalen og dens markedsføring. Vi sto selv for skjerm, scene og produksjon og var involvert i alle ledd fra start til slutt.
Totalt besøkte mellom 5000 og 6000 mennesker festivalen og de gode tilbakemeldingene lot ikke vente på seg. Både artister og besøkende mente arrangementet var svært proffesjonelt gjennomført. I lokalavisene ble Fæsterålen nevnt over 50 ganger. Det er ingen tvil om at Fæsterålen skapte engasjement blant Vesterålingene.